Jännittävätkö mittavat tietotekniset projektit? Meillä Merlinillä nimetyt projektipäälliköt pitävät huolen siitä, että toimitusprojektit suunnitellaan ja toteutetaan ammattitaitoisesti – vuosikymmenien kokemuksella. Projektipäälliköt toimivat tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden projektiorganisaatioiden kanssa ja raportoivat projektin edistymisestä ottaen huomioon myös mahdolliset riskit. Merlinin projektipäälliköt ovat kokeneita projektoinnin ammattilaisia ja varmistavat, että toimitusprojekteissa suunnitellaan, toteutetaan ja

käyttöönotetaan juuri asiakkaan tarpeisiin soveltuva kommunikaatioratkaisu.

 

Ammattitaitoinen koulutusorganisaatiomme auttaa asiakkaita omaksumaan ratkaisun kaikki ominaisuudet jokaista vimpainta myöten. Koulutukset suunnitellaan aina asiakaskohtaisesti eri käyttötarpeet huomioiden ja apu on lähellä myös koulutusten jälkeen. Palvelupisteemme palvelee nimettyjä yhteyshenkilöitä kaikissa kysymyksissä. Se on saanut loistavat arvosanat asiakkailtamme juuri palvelualttiudesta sekä nopeista vastausajoista.

 

Perus palveluratkaisun lisäksi olemme kehittäneet asiakkailta tulleita kehitysideoita joukoksi lisäarvopalveluita, jotka vastaavat nykyaikaisen asiakaspalvelun tarpeisiin ja ottavat huomioon digitaalisuuden sekä sosiaalisen median tarpeet.

MerlinChat

 

MerlinChat on helposti käyttöönotettava ratkaisu, joka sisältää asiakaspalvelijan ja loppuasiakkaan

käyttöliittymät. Käyttöliittymän ulkoasu on muokattavissa asiakkaan toiveiden mukaan. Toiminnallisuus

mahdollistaa jopa kuusi yhtäaikaista chat-keskustelua ja keskustelut ovat yhtenäisen reitityslogiikan piirissä

muiden kontaktityyppien kanssa.

Sosiaalisen median kanavat

 

Facebook- ja Twitter –viestien vastaanottaminen tapahtuu samassa käyttöliittymässä kuin muidenkin

kanavien yhteydenotot. Seinäkirjoitukset ja viestit ohjautuvat palvelujonoihin mikä mahdollistaa nopean

reagoinnin.

MerlinDesktop

Asiakkaan kontaktihistoria on nähtävissä asiakaspalvelijan työpöydällä. Kontaktihistorian kautta voidaan

pureutua yksittäisen kontaktin sisältöön. Toiminnallisuus ei edellytä CRM-integraatiota vaan

yksinkertaisimmillaan haluttu asiakasrekisteri on siirrettävissä käyttöliittymän hakemistoon.

MerlinMobile

 

Asiakaspalvelun seuraaminen ja jonoihin vastaaminen on mahdollista myös mobiilisti. MerlinMobile on

selain- ja päätelaiteriippumaton mobiilikäyttöön optimoitu käyttöliittymä. Toiminnallisuuden avulla voit seurata

poissaolo- ja statustietoja, kirjautua etäagenttina palveluihin. Myös yrityksesi puhelinluettelo ja asiakasrekisteri

ovat käytettävissäsi. Lisäksi voit tarkastella jonojen statustietoja ja palvelutasoja kätevästi raportoinnin kautta.

Merlin Wall Monitoring

 

Merlin Wall Monitoring kertoo reaaliaikaisesti, mitä asiakaspalvelussa tapahtuu. Tietoja voidaan näyttää

erillisellä näytöllä, työasemalla tai vaikkapa tabletilla. Näytettävä sisältö on helposti

hallittavissa asiakkaalle toimitettavan hallintatyökalun kautta.

 
Teleopti työvuorosuunnittelu

 

Työvuorosuunnittelu ja resurssien optimointi on tärkeää asiakaspalvelutoimintojen kannalta. Oikeat resurssit

oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa takaavat asiakkaiden tyytyväisyyden.